niedziela, 5 czerwca 2011

Ten sezon

ślubny miał być pierwszym "na poważnie", dotychczas budowane portfolio zapełniłam już zdjęciami i czułam, że to już... Plany pokrzyżowało życie, na szczęście w możliwie najpiększniejszy dla mnie sposób. W styczniu po raz drugi zostałam mamą. Obok prawie 4 letniej Zu w naszym sercu zagościła Mania ;)



Fotograficznie realizuję się w domu ;) Zamęczam znajomych aparatem a zdjęcia robię z doskoku ;). Ale obiecałam sobie,  że w przyszłym roku poświęcę więcej uwagi fotografii, bo bez niej nie potrafię żyć!

Blog będzie połączeniem przeszłości i przyszłości. Trochę powspominam, bo nazbierałam wiele ulubionych zdjęć, wiele zmieniło się w moim podejściu do fotografowania. Mam nadzieję, że na lepsze ;)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!
www.agnieszkaozga.pl
e-mail: biuro@agnieszkaozga.pl

1 komentarz:

  1. Dotarłam do końca...
    Rzadko mi się to zdarza ;o)
    Ładne zdjęcia; widać pasję, serce...
    Pozdrawiam figowo :o)

    OdpowiedzUsuń